Monday, July 25, 2011

imbas kenangan.

Tadikan aku blog walking. Ye la, bosan sangat. Padahal kerja melambak. Tapi kemalasan aku memang tiada tandingannye. Even dah kena marah kat kelas, still macam nie jugak. Student aku pun nanti mesti macam aku jugakkan. Nasib lah. HIHIHI.

Okay, back to our topic. Hasil dari aku blog walking tadi, aku terjumpa satu gambar yang sangat menarik perhatian aku je lah. Orang lain entah lah. Sebab gambar nie ada kaitan dengan aku. HEHEHE.








Tadaaaaaa!!!! Nie la gambarnye.









Gambar student TESL batch aku. Aku pun ada. Carilah sampai juling bijik mata tuh. HIHIHI. Semua naughty2 girls and naughty2 boys. Tak sangka dah setahun aku dengan mereka semua and masa kami ada lagi 4 tahun lebih je before semua pergi ke tempat yang di tempatkan. Entah di mana2. Takut la plak. HIHIHI

Btw, kalau dah jumpa posisi aku kat mana. Jangan cakap aku ni tinggi. Aku tinggi sebab kat situ, aku join si AZ and SYIHAN berdiri atas meja. HIHIHI. =)))))))


2 comments:

  1. jmpe kat mane ni??waaaaa..nisa pun lame dah cari pic ni..bgi link..hohoh.

    ReplyDelete
  2. haaa.. biar lah rhsia. hahaha. nnti akk cari balik bg link kt nisa.

    ReplyDelete