Thursday, July 14, 2011

mood yang tak stabil :'(



Malam nie, aku duduk sorang2 kat bilik. Sambil duduk2 kat tepi tingkap nie sorang2 rasa macam nak MEROYAN dah. Tension lepas texting dengan _____. Bukan sebab benci ke hape. Tapi fikir beyond of my mind. Nak buat satu quotes lah. when I say, I LOVE YOU, I really meant that”.  Tolong jangan persoalkan kenapa i love you.  sebab i don’t have the answer why I LOVE YOU.

Rasa macam nak balik rumah sekarang dan nak cerita semua kat ummi. Ummi, akk fall in love dengan _____ tapi...........
i really miss him A LOT!



Aku tawu, ummi takkan menghalang or marah. Cuma mungkin dia tak berapa setuju. tapi aku tawu, ummi takkan suruh aku break. Aku tawu, ummi pasti ada idea2 dia yang sangat bernas. Selama nie ummi la tempat aku luah semua benda. Sapa dengan aku, kacau aku, in love. Semua ummi tawu and aku tak berniat nak rahsiakan apa2.

Sejak pakai CELCOM aku dah jarang call ummi. Yela. Ummi MAXIS. Nak guna balik numbe maxis tuh. Tapi, aku benci budak TAMPIN tuh kacau aku. Bagi voicemail buat suara macam tuh. Ingat aku tergoda lah sangat. Kalau hati dah tak suka jangan lah paksa. Tak faham betul. Tak pelah. Nasib ummi faham. Ummi cakap harituh, ayah kata, “Ayah rindu akk. Kalau lah akk ada kat sini....”. sedih.........

malam nie, mood aku betul-betul swing. 


No comments:

Post a Comment