Thursday, July 14, 2011

mereka digelar SAHABAT ku. [boys version]

Sejujurnya, aku bukan la ada ramai sangat kawan2 lelaki sebab orang2 selalu cakap aku nie sombong lah, ape lah. Tapi honestly, aku memang tak reti nak senyum dengan mana2 lelaki.bukan setakat lelaki tapi dengan perempuan pun aku macam tuh Entah la napa macam tuh. HAHAHA. Tapi once you know me, baru kau tawu aku ni havoc ke tak. HIHIHI. Okeh, let us move to da person yang aku nak kenalkan.

tgk cara dia pose. ;)))


Memperkenalkan. KERIL. Jejan yang paling havoc yang pernah aku kenal okayyyy. 1st time kenal dia, aku Tanya dalam hati “org putih mana yang sesat ni?”. Last2 dapat tawu yang dia nie orang MALIM NAWAR, PERAK je okayyy. Dia nie classmate aku lah jugak. Antara orang paling selalu dengan aku especially time kelas and ktorg selalu outing. Dia nie sebenarnya VERANGAN nak jadi MODEL. Tapi kau tuh dah cikgu, cikgu la yek. HAHAHA. ;)

agaknya abid rasa lagi cute bile pegang arnab tuh. 

Budak yang nie pulak, kitorang panggil ABID. Classmate aku jugak merangkap roommate si KERIL tadi tuh. Musuh utama aku untuk aku gaduh tiap hari kat kelas. Kisah dia dengan gf kesayangn dia ADILA bukan rahsia lagi. So, kalau dia ada masalah dengan awek dia, ktorg lah jd doctor cinta. Cewahhh! HAHAHA. Dia nie baik taw. Kalau aku nak pinjam moto dia, mesti dia bagi. Padahal baru dua kali je pinjam. HAHAHA


Nie dia budak SARAWAK. Nama dia macam pahlawan, panjang sangat. So nak di ringkaskan kami2 pangil dia KANDOT je. Classmate aku jugak dia nie. Antara orang yang paling suka menyakitkan hati aku dan semua orang. Tapi tu lah yang membuatkan kelas aku hidup. Dia nie, xpernah xmengantok dalam kelas. Kekasih hati dia. SUE. TESL jugak. Tapi lain kelas lah. Nasib baik. Kalau tak. Menggatal je keje dia. HAHAHA. ;)

p/s : aku curik gambar korang kat FB korng. HIHIHI

No comments:

Post a Comment