Wednesday, July 6, 2011

zo0m out ! ;)

 Lepas jek aku berjaya facing my HARD times aku decide nak open new chapter in my life. SERIOUSLY! So, thats y la aku create new blog here. So, say hi ! :D

Kali ni nak bagi more cheerful mood and educational sikit kot. HIHIHI. Angan-angan aku je tuh. Entah rajin entah tak aku nak update ini blog . so, wait, see, observe and read je lah ape yang bakal aku campak dalam ni.

Actually aku ni tak berapa suka dedahkan identiti aku kat tempat-tempat gini. So, aku just bagi short brief je lah pasal aku.

Kat url atas nun nama aku pn dah tawu. cikMAR

Aku budak 1991 so, baru je masuk 20-an.

Lokasi aku sentisa berada di PENANG sampai lah 4 tahun akan datang.

Study in Teaching English as Second Language or in simplest form is TESL or dalam bahasa yang lebih difahami future-to-be English teacher.

Jadi English teacher kt SK je. Tapi cita-cita aku melangit. Lepas ni nak amik MASTER then phD. Angan-angan je tuh. Sekarang pun dah malas nak stdy.

Aku ni, SIMPLE. Ada banyk makna tuh. Next time la aku explain SIMPLE tu yek.

And one more thing, aku suka buat kerja BODOH dari kecik sampai la sekarang. Senang-senang nanti aku share keje bodoh aku tuh. ;)

Btw, blog ni still under construction, so banyak benda yang little bit messy. Sorry 4 da inconvenience. 


Daaa!! C ya! 

No comments:

Post a Comment