Saturday, August 20, 2011

LAST DATE BEFORE CUTI


Aku tgh countdown nie untuk balik raya ke negeri nie. Seronok babe! Lama betul tak balik sana. Baru sekai je aku balik. Pecah rekod! Lama bertahan kat sini. Satu sebab je yang buat aku bertahan kat sini. Sebab orang tersayang aku tuh. Manja sangat. Aku balik kejap hari tuh pun dia dah meroya kat sini. Adoyai! HAHHAA. Cuti raya nie, dua2 balik. Memang dua2 meroyan lah. Tapi aku maybe tak rasa la sangt sebab busy dengan raya. Dia kat Sarawak sana. Entah la. Hope okay2 je nanti ye sayang.

Nak cerita yang semalam aku date dengan MATT REW tercinta aku tuh. Last date before ktorg balik. Aku tak banyak cakap sebab kesedihan yang melanda diri. Cewah! Sambil tuh shopping sikit2. Melampau betulkan. Dari hari tuh tak habis2 shopping. Untuk family aku semua aku ada beli something kecuali untuk bngah. Maaf la dik. HAHAHA. Untuk aku sendiri pun tak ada. Aku tak da rasa semangat nak raya. Sedihhhhh...

Semalam, DIA belikan rantai untuk ktorg. Aku amik huruf A dia amik M. A for ANDREW, M for MARIA. Sayang nak pakai. Aku teman dia shopping baju untuk adik2 dia. Tapi malangnya baju untuk si baby comel tak ada. Bukan tak ada, ada je belambak. Tapi takut tak kena saiz plak. So mak dia cakap, nanti je lah beli untuk adik yang kecik.

ha! tuh M aku!


Last before ktorg balik, duduk berdua sambil makan sundae cornet McD borak2. Tak habis2 dengan borak2. Ape eak yang kitorg cakap. Aku pesan kata dia, “Sayang balik Sarawak nanti, pergi dan balik macam nie taw. Jangan berubah hati. Hney bakal busy raya nie. Kalau tak dapat msj sangat dengan by, maaf ye sayang. Nanti hney free, kita skype ye.” Dan macam2 la jawapan dia. Harap2 semua akan jadi okay lepas cuti raya nie. Aku masih fobia dan takut kalau aku di tinggalkan. Dia cakap, jangan samakan dia dengan sesiapa. I trust you sayang. Love and miss you babe. =’(((((

antara gmbar2 aku dengan dia. :)





No comments:

Post a Comment