Thursday, August 25, 2011

AKU NAUGHTY GIRL

Aku sebenar nya berminat nak cerita pasal semalam. Walaweyh! Syok abeh la. HIHIHI.  Untuk pertama kalinya aku merayap guna motor malam2. Plan awal aku petang tuh nak pergi keluarkan duit jer sebab aku memang dah kering abes! Tetiba je si AYA ajak abid dengan KANDOT buka sama2 memandangkan ktorg sume dah nak balik cuti raya.

Petang tuh pukul 5 gerak. Berempat je. Aku, aya, kandot dengan abid. Then ktorg merayap2 kejap kat summit. Tak tawu la apa function. Kandot sengal punya idea la nie. Then, ktorg gerak pergi jusco. Plan awal nak buka je then balik. Tah macam mana boleh terlama plak. Lepas buka pergi solat then tetiba dorng ajak pergi karok. Ada ke patut. HAHAHA. Tapi aku follow je.

Dorang nie la geng2 aku karok gila2 dekat 3 jam dulu masa aku broken heart. Tangkap leleh gila la aku masa tuh. Dorng pun layankan je. Aku nak menagis ke, hape ke, time tuh la aku lepaskan. Aku takkan lupa la jasa dorng sebab temankan aku release tension. Lama gila aku tak karok. Tapi semalam aku tak karok pun. Entah la. Macam taka de mood je.

Tapi, pape pun babe, i had a very enjoy time ngn korang2 sume. Sempat lagi merepit. Memang syok. Lepas nie kita pergi overnite kat pulau plak pkai motor. HIHIHI. Mengamuk la sayang aku. 























No comments:

Post a Comment